دارم فکر میکنم که توی فید کدام آدمها ماندهام هنوز. چند نفر اشتباهی از اینجا گذر میکنند. کدام از ما هنوز همدیگر را به یاد داریم. چه سالهایی... چه سالهایی که به ترس و تصویر همدیگر را به زندگی هم راه میدادیم و از خودمان برای هم مینوشتیم.
ما را در سایت در خواب و بیدار دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 8 تاريخ: يکشنبه 2 بهمن 1401 ساعت: 19:50